Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2007 15:40 - Обещавам, няма повече така...
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1558 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 09.12.2007 15:41


Какво ли обещавам за пореден път? Няма повече да се преинсталира така операционната? Няма повече да мръзна по спирките като вчера? Няма повече да бъда такова дете? Няма повече...? А на кого?
Днес не е толкова мъгливо. Не, не говоря за навън, а за състоянието на главата си, а и за възприятията си :) Отново съм доникъде с проектите си, отново крайния срок мина и отново ми е все тая :) Мисля, че до довечера ще приключа, но дотогава ще се тормозя :) На миналия 8 декември не ми се е налагало да имам няколко часа, в които да не празнувам, но пък казват винаги имало първи път :)
 Беше забавно снощи или по-точно рано тази сутрин :) Не вярвах на историята за вариацията на тема "бонбони пияна вишна", която е шоколад, а вътре скилидка чесън, но пък ми показаха как действа комбинацията "чесън с кола" :) Не, аз такива подвизи нямам, а и чесън не ям, но хората, които го опитаха оживяха. Не знам дали за да могат да разказват на идните поколения, че за да правиш магарии, не е нужно да си магаре, но помага, или за да достигат нови "спортни" висоти. Обаче вече си имам забавен отговор на въпроса, който ми задават когато си поръчвам вода - "защото няма кола с чесън" :)
 Както и да е, има и забавни снимки, но още не са свалени от фотоапарата, защото предстои поредната преинсталация на операционна система у нас :) Стискам й палци на системата, за да не стане така, че до другия 8 декември да си ги гледаме само на дисплея на фотоапарата :)
Вчера мръзнах 30 минути и чаках на Ректората - той човека си се знае, така че да си мълчи и да не се обажда :) После чаках на 3 други спирки, за да стигна до бленуваното място. А след като стигнах се оказа, че са ме забравили и си правих компания с кученцата по спирката, докато дойдат да ме приберат и да ме лишат от удоволствието да бъда безпризорна :)
 Е, днес не мисля да си играя на такива игри, а дори напротив, възнамерявам да не си покажа носа навън, да си се топля вкъщи и да украсявам елхата :) На всички пожелавам една спокойна неделя изпълнена само с топлина и приятни емоции, които да ви заредят за следващата седмица :)


Тагове:   обещавам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Ейййй, ама аз ти пожелавам щастие, ...
09.12.2007 16:18
Ейййй, ама аз ти пожелавам щастие, така да знаеш :)))) Много щастие:)))
цитирай
2. puresmile - Благодаря, но аз и сега съм си щас...
12.12.2007 20:18
Благодаря, но аз и сега съм си щастлива :) Не съм се сдухала :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180171
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930