Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2008 13:07 - Едно лирично отклонение :)
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1239 Коментари: 2 Гласове:
0



Скоро не се бях завъртала насам, ама то не защото нещо против мястото или подобно, просто все нещо не ми се получава. Примерно решавам аз, че ще ви пиша нещичко, сядам, запретвам ръкави, запасявам се с нещо за пиене, ако разбира се, приятелите ми мърмотите ( да, същите онези, които завиват шоколад) ми донесат нещо по-така... И хоп, чува се едно бззззз и захранването умира, а с него и компа, както и желанието и вдъхновението ми. След дружни усилия сменяме захранването и упражнението се повтаря с малката разлика, че този път домашните зверчета прегризват кабела за интернета :P Е, няма да мрем сега, само където от ден до ден и се навързаха сума ти седмици без да си покажа носа наоколо. А това упражнение почнахме да го покриваме като норматив :)
Като си говорим за нормативи, да ви се похваля, вече ходя наработа. Мдам, и аз като нормалните хора всеки ден, от понеделник до петък се правя на средностатистически гражданин и полагам усилия да задържа този свой имидж. Не за друго, ами не съм се трепала за него, ама няма да го дам без бой :)
Иначе тичкам почти всеки ден от нас до факултета, после на работа, пак до ФМИ и накрая у нас, като естествено понякога си спестявам част от курса. Разбира се, старая се да се прибирам все пак :P

Весела седмица, спорна работа и т.н.
Надявам се сега като се завърнах отново да ни е забавно заедно.


Тагове:   отклонение,


Гласувай:
0



1. анонимен - малко отклонение и от мен
21.05.2008 21:27
Мармот, драга, мармот :). Виж, няма да е толкова забавно ако няма и малко заяждане, нали ? ;)
цитирай
2. puresmile - Предпочитам да е с "ъ", ...
22.05.2008 11:00
Предпочитам да е с "ъ", защото ми звучи по-мъркащо и пухкаво :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 179959
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031