Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2008 19:23 - Прекрасен ден алла Мо'
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1302 Коментари: 1 Гласове:
0



Оххх,

Вярно е, че обичам нещата да стават по моята, но това не значи, че винаги моя подход е грешния... В частност, случката със стипендиите има доста голямо развитие, но не и решение към днес :(
След постоянно въртене на телефони и пращане на мейли, онзи ден от ФМИ ме осведомиха, че имам издадена нова карта в ПИБ. Това естествено, след като миналата седмица нямах нова карта според ПИБ, а според ФМИ трябвало време за подобни операции като превод на пари... Защо пък не и цяла седмица да пътуват :) Е, в понеделник пратих мейл, във вторник ми отговориха и аз днес реших да ида да си прибера картата, защото от ПИБ ми казаха, че само така картата би била активна тази седмица. Какво да направя, трябва и да ям :)
Е, отидох де, и ми дадоха картата на М. Ранкова, само където егн-то беше на някой Михаил година по-голям от мен.... Забавно нали :) Естествено пари няма, естествено СУ не знае нищо, ПИБ дори ми предложиха да закрият евентуалните ми карти и да ми издадт една единствена. После се увериха, че имам само 1 семтка, но не поеха отговорност къде са гледали ФМИ, когато са пратили списъка с моето видоизменено име и чуждото ЕГН :)  Дадоха ми извлечение и номер на сметка и ме посъветваха да ида до факултета, за да проверя къде ми пращат пари, току виж съм богата, а не знам :P
От ФМИ не си вдигаха телефоните и аз реших въпреки кофти дъжда, да ида до горе... Отидох и заварих само главната счетоводителка, която ми се накара, че не съм се сетила по-рано, видиш ли, те какво били виновни. Е, аз пък бях мокра, бясна от ходенето тук и там и търсенето на истината от 11.04 насам, да не говорим ,че трябваше да съм на работа, а от обяд се занимавах с работата на някой друг .... Истината е, че ще продължа да го правя, защото университета бил във ваканция и дотогава тя не можела да провери нищо. Кофти ситуацията е, че ФМИ единствено може да поправи грешката и да каже къде изпраща парите за стипендии. ПИБ потвърди готовност да предприеме нужното, но ФМИ администрацията трябва да е първа... Е, имам обещание за 07.05 като краен срок да се разбере кое къде е и кога ще е при мен :)
Иначе естествено с минаването през другия офис за аванс успях да стигна до този едва малко преди 17 часа и ми се пада уникалната щастлива възможност да си доработвам с темпото на светлината :) Надявам се поне другата седмица да съм наваксала :) Дотогава... ами не знам, мисля да си изкарам празниците, днес се сдобих с някакви пари :)...

Приятни празници :)


Тагове:   ден,   МО,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ауу, доста кофти, хем се разкарваш, ...
24.04.2008 20:32
ауу, доста кофти, хем се разкарваш, хем ти се карат :). Все пак дано всичко свърши добре (то сигурно ще, ама късно).
Приятни празници и на теб :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180313
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930