Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2008 18:29 - Да те гази бетонобъркачка :)
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5513 Коментари: 25 Гласове:
0



Буквално и без заобикалки. Дойде бързо, изчезна малко по-бавно.... Преди време някой ми е споменал подобен израз и се е запечатал в главата ми. Но не съм и подозирала, че е възможно посред бял ден на тротоар да е възможно да ме сгази бетонобъркачка :)
Ходим си ние с Теди по тротоара на бул. Джеймс Баучер и си говорим отнесено както правим почти всеки ден. Следващите няколко мига не ги помня, но мога да  възстановя опита си да махна дружката си от пътя на една голяма... бетонобъркачка, която реши да обърне като използва тротоара :) Е, обърна, не ни сгази, но пък взе контейнера. Спря се и се отказа да го краде. Даде назад и го остави... по средата на булеварда. Не можахме да намерим желаещи да го върнат на мястото му, а аз по случай първия пролетен сняг бях с бели дънки и не им подхождаше да имат следи от контейнер. Интересното е, че никой не се впечатли и просто се съобразяваха с него...
А ето и отзивите след случката...

-Здрасти, нас щеше да ни блъсне бетонобъркачка...
-Къде сте гледали, че вършите глупости пак?
-Ама ние, такова, бяхме на тротоара и ходехме пеша...
-Е, какво толкова? Баща ти на времето щеше да го блъсе хлебарка, а ти за една бетонобъркачка :P

На няколко километра оттам:
-Здрасти, ей сега щеше да ни сгази бетонобъркачка?!?
-?!?!!!
-Ама таковата... внимавай, че в тази посока има еди контейнер на булеварда...
-И какво прави там?!
-Ами бетонобъркачката го блъсна и... после го остави.
-А тя откъде дойде?
-Ами... от контейнера?

:)
Весела вечер :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. puresmile - Eееее, по скоро трамвая. За метро ще ...
20.03.2008 20:25
Eееее, по скоро трамвая. За метро ще си мечтаем, макар че ако хванат майсторите, които варосват из факултета, може и совалка да изстреляме в близките дни :P
цитирай
2. mardi - малко инфо
31.03.2008 22:00
Лия - Ще Те Мачка Бетонобъркачка.mp3
орк.Пикадили - Бетонобъркачка.mp3
Песни от личната winamp листа по темата!Аз принципно предпочитам валяците за мачкане...ама то разнообразие да има...

~sl.MinOvach
цитирай
3. puresmile - за щастие в последните дни в района е ...
01.04.2008 13:37
за щастие в последните дни в района е спокойно :)
цитирай
4. mardi - :)
01.04.2008 16:33
За едни е спокойно, други имат контролни по C++...особено е притеснен другарят Сергей Петков :)

~sl.MinOvach
цитирай
5. puresmile - Не мисля, че някой може да се оплаче ...
01.04.2008 18:52
Не мисля, че някой може да се оплаче от отношението ми :) Дадох задача по избор на контролно :) Естествено седмица предварително обявих и условията :) Резултатът е не много обективен, но все пак доказуем :)
цитирай
6. анонимен - Въпросният Сергей Петков
02.04.2008 00:17
Разбра той за този пост тук. И той иска да се защити, че е изключително щастлив от развоя на нещата :)

А този mardi ... е лош mardi.
Трябва превъзпитание!
цитирай
7. анонимен - Въпросният Сергей Петков
02.04.2008 00:20
иначе за бетонобъркачката...
явно mardi я е изпратил да ме отърве от контролно :) но не знам защо е избрал бетонбъркачка след като той е тракторист:)
цитирай
8. mardi - sl.MinOvach
02.04.2008 00:21
За жалост нямам преки впечатления от процеса на обучение и начина на изпитване.Само разкази от лицето X (за по-лесно ще наричам Сергей Петков).Но както разбрах дори и той е изкарал 6, което е повече от нелепа 1-во априлска шега:)
P.S. и Серго не ме наричай mardi имам си страхотно Българско име (Ташко Implemente)
цитирай
9. анонимен - sergi
02.04.2008 00:40
ти имаш и друго име: Jesus Christ !!!
обичаш да влизаш в този образ на 22 април, ако не се сещаш да ти припомня :)

Аре влез в Skype
цитирай
10. puresmile - стига сте спамили, че още не съм п...
02.04.2008 22:26
стига сте спамили, че още не съм пратила окончателните оценки... :)
цитирай
11. mardi - ?
02.04.2008 23:28
Колко трябва да се потрудя, за да "заслужа" на Серго 2-ка..?
цитирай
12. анонимен - Серги
03.04.2008 01:49
Колкото трябва колега! Спрете да задавате тривиални въпроси. Ходи да караш трактора :)

P.S. Във ФМИ доста употребяват думата тривиално, но никой не може да ти даде точно определение.
цитирай
13. puresmile - напротив, само не ме карайте да ви го ...
03.04.2008 19:12
напротив, само не ме карайте да ви го давам...дефиницията няма да е във ваша полза :)
цитирай
14. mardi - Ползата е в знанието
03.04.2008 19:14
Няма рима ама е вярно...
цитирай
15. анонимен - проблема е, че понятието е доста ...
03.04.2008 21:46
проблема е, че понятието е доста разтегливо за точна дефиниция .. обикновено във ФМИ се употребява за почти всичко :)
цитирай
16. puresmile - Може да се употребява за почти вс...
03.04.2008 23:16
Може да се употребява за почти всичко, но не и от всички. Все пак не вярвам всичко за теб да е тривиално, защото ако е, мнооооого кофти :)
цитирай
17. mardi - До колкото разбрах..
03.04.2008 23:26
Ако в дадена ситуация е правилно преподавател да използва думата тривиално, то ако в същата ситуация студен(ученик) я използва може да е грешно....?!?
цитирай
18. puresmile - общо взето да, защото повечето п...
03.04.2008 23:31
общо взето да, защото повечето преподаватели могат да ти докажат тривиалността, макар това да звучи абсурдно... Как да кажа, не винаги за студентите нещата са толкова очевидни
цитирай
19. mardi - :)
04.04.2008 01:51
Всичко се свежда до частният случай.Има преподаватели и преподаватели, както студенти и студенти...Едва ли една диплома прави тривиалността обяснимо понятие :)
P.S.Спирам коментите след 1, че съм като Везувий...яко се взривявам :)
цитирай
20. анонимен - [quote=puresmile] Може да се ...
04.04.2008 08:15
[quote=puresmile]
Може да се употребява за почти всичко, но не и от всички. Все пак не вярвам всичко за теб да е тривиално, защото ако е, мнооооого кофти :)
[/quote]
много, много :( е, свиква се, ама пак си е кофти :)
макар че, защо да не може да се използва от всички ? То и без това значи "е те това не мога да го обясня". Просто някои още не са научили напълно истинското му значение :)
цитирай
21. анонимен - Серги
04.04.2008 13:11
А бре другия анонимник да не е Наско-...
Аре слушайте учителката и не се обяснявайте :P
Тривиален случай е например ЦСКА да става шампион, или аз и тонката(марди - тракториста) като се видим да изпием поне нещо малко свързано с алкохол.
За сега за около 2 години и 6-7 месеца познанство само един път да не сме пили като се видиме.
цитирай
22. puresmile - Смея да не се съглася. . . Тривиал...
04.04.2008 22:09
Смея да не се съглася... Тривиалността е нещо, не което не можем да обясним, а напротив, няма нужда да го правим, тъй като същността е ясна, а твърдението очевидно. Не съм твърдяла нищо за дипломи. Не всеки може да го използва, дори не всеки преподавател, но мога да ти изредя солиден куп такива, които могат :)
цитирай
23. анонимен - не, на мен въпросната учителка не ми ...
04.04.2008 22:23
не, на мен въпросната учителка не ми е учителка (все още, кой знае, може да се извиси по академичната стълбица :) ), но това не пречи :)
та за тривиалността - това не е много вярно .. даже се чудя откъде си прихванала такива идеалистически представи, но е добър случай да попитам :)
цитирай
24. puresmile - не са чак толкова иделалистични. . . ...
05.04.2008 08:11
не са чак толкова иделалистични... има доста свестни хора из ФМИ, които не са студенти :)
цитирай
25. анонимен - е, аз не съм твърдял обратното :)...
05.04.2008 09:35
е, аз не съм твърдял обратното :)
както и да е де, аз сега ще се впускам в търсене на записките си по логическо из фми, понеже както е добре известно, ще има тормоз по тая тема. дано все пак да е нямало и други заинтересовани от мойте записки и да си докопали преди мен :)
приятен уикенд от мен, аз мисля активно да бездействам, понеже не са ми измислили занимание поне за този :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180123
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930