Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2008 23:29 - Торбето на желанията :)
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1650 Коментари: 6 Гласове:
0



Преди време писах колко е гадно да се будиш с чувството, че си прецакан.... Ами май не е толкова гадно, колкото да те будят, за да те накарат да се чувстваш прецакващ. 
И така, след насилственото ми събуждане накратко се оказа, че имам "ново амплоа", за което естествено последна научавам :) Но пък новите неща са хубаво нещо, най-малкото, защото говорят за нови придобивки, така че моя милост приветства новите си притежания :) А и нали вече трябва да се изживявам като меркантилна :) В този ред на мисли, имам си и нова чанта... Ама каква чанта само - една такава торбеста, сладка и смешна :) Мда, харесах си я, защото днес в един търговски център поправяха нещо и насилствено трябваше да вляза в един магазин... А тя беше там - висеше самичка и ме гледаше със шарените си джобчета :) Дожаля ми как такова слънчево нещо е изоставено и реших да я прибера при мен. А и без това имах нужда от вместилище за всевъзможни други мои придобивки, плод на материалистичния ми поглед над живота :)
Естествено, по-късно това породи известни съмнения относно платежоспособността ми у краен брой странични наблюдатели, тъй като аз по принцип не инвестирам току така в чанти :) Обикновено спирам до обувките, тъй като бюджетът ми приключва, а заедно с него и намеренията ми за чанта :) Е, явно съм стигнала до заключението, че имам само 2 крака, а и последните няколко опита да си навлека ботушите по ръцете или да обуя по няколко чифта едновременно не се овенчаха с особено голям успех,  та спрях да купувам нови :) Логично е да ми останат парички и за така бленуваното торбе, което би събрало в себе си едната камара ключове, дебитни карти с чип и без чип, книжки, листи, спирали, и балсами :) Да, ама съвсем по-логично е явно просто да съм била достатъчно чаровна или да съм пърхала с дълги и гъсти мигли от спиралите, благодарение на което да са ми я подарили или още по-лесно да съм си намерила "спонсор" :)
От тук нататък се събудих :) По-точно започнах да схващам определени думи, в това число и че съм меркантилна :) С приятелката ми започнахме да мислим над толкова важното прозрение, докато тя по нейни думи се привеждаше във вид на ходеща реклама на меркантилност :) Зачудихме се и защо този спонсор не е бил достатъчно щедър и не ми е купил и обувки към чантата. После започнахме да се чудим и защо съм пропиляла следобеда в сън, след като е можело да направя тур по магазините, за да не се налага сега тя да се чуди с какво да излезе, да не говорим, че много обичаме печени чушки и можеше и това да ни купи :) Това с печените чушки вече си беше лиготия, но повярвайте ми, логично следваше от контекста на разговора ни :)
Като цяло приятна вечер, в която мисля да вляза във ваната и да отмия цялата си новопридобита същност или поне представата за нея, че току виж идеята ми харесала :) А иначе торбето спокойно си лежи върху леглото ми и дори не подозира, че стана повод за доста нерви, а в последствие смях и закачки... А някъде там в центъра един приятен бъдещ наш спонсор сигурно обмисля какви точно печени чушки да ни купи...

P. S.  Желая ви приятна и усмихната петъчна вечер и дано откриете вашия "спонсор" за незабравими мигове и усмивки :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maxfun - готин пост:))
11.02.2008 13:40
хареса ми "по принцип не инвестирам току така в чанти " както и "едната камара ключове, дебитни карти с чип и без чип, книжки, листи, спирали, и салами":)
цитирай
2. puresmile - не нося салами у себе си :)
11.02.2008 15:25
не нося салами у себе си :)
цитирай
3. smile4tonight - :)
11.02.2008 23:31
ха,така, сега давай да запълнш торбето..с материализирани желания, но избягвай чушките, че няма да е дълго торбе на желанията, да не стане торбе за лютеница ;)
цитирай
4. puresmile - аз минах през банята и ве1е нямам ...
12.02.2008 09:40
аз минах през банята и ве1е нямам амбиции да стана материалистична, но постът ми беше свързан с ревността, която явно остава на много заден план :)
цитирай
5. maxfun - хаха
12.02.2008 13:06
салам стой си там:) торбето на пюърсамйл е събрано с пюърстайл:)
цитирай
6. puresmile - торбето на puresmile аи е purestyle ...
12.02.2008 17:23
торбето на puresmile аи е purestyle :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180138
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930