Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2008 12:59 - За женската меркантилност... с усмивка и малко изгубени мисли:)
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3274 Коментари: 2 Гласове:
0



Тези дни съм бедна, всъщност аз, приятелката ми и кучето заедно с трите малки кученца сме бедни. Някой би казал, че за края на месеца това си е напълно нормално...Миналата седмица се замислих, че е по-добре да донапълня хладилника, вместо да си изхарча останалите пари за глупости. Сега си имаме пълен хладилник, пълен фризер, пълен килер и празни джобове :) И...естествено в една къща с повечко жени дойде момента, в който трябваше да стане дума за женската меркантилност, било то и замаскирано като лиготия... Зациклихме на фундаменталната фраза "Аз като свърша парите и зпаочвам да се храня по ресторанти..." Замислих се колко от нас биха позволили на мъж, с който не биха излезли по друг повод, да се радва на приятната им компания в приятна обстановка и после да уважат готовността му да плати сметката...А колко биха си признали? А колко биха се гордяли? А колко биха го запазили дискретно в тайна...Все едни такива забавни въпроси с още по-забавни отговори :)
Изобщо дали можем да съдим жена заради това, че позволява на някой да я заведе в скъп ресторант или да й купи скъпа дрънкулка, с която да се похвали на останалите обитатели на курника... Нали все пак е само един обяд или вечеря, или пък само една дрънкулка? А когато кутийката се напълни с дрънкулки? Не твърдя, че да пофлиртуваш и да погъделичкат самочувствието ти, че те ценят като компания и като жена е неприемливо или дори престъпно...Твърдя обаче, че границата е тънка, а цената висока :) Много лесно вечерите започват да се редуват, а отношенията се пречупват под странен ъгъл...Не е ли унизително да лъжем както себе си, така и човека срещу нас - да, този същия, който плаща сметката, който плаща парцалките или там каквото е решил, че е готов да даде в замяна. А дали пък и той не си е виновен?
Сетих се за един познат, който се оплакваше от жените, на които попада...Помня, че тогава му казах, че винаги намираме това, което търсим :) Баба ми по този повод казваше, че не е луд този, който яде баницата, а този, който му я дава :) И друг път съм казвала, че баба ми е мъдра жена и годините са я научили на много...А моите 20 години, които скоро ще станат малко повече, ме научиха да съм благодарна, че миналата седмица се сетих да подсигуря съдържанието на хладилника :) И този път ми се размина да разбера резултата от експеримента...Може би другия месец, може би след години, а може би ще го завещая на поколенията след мен :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Белчо
08.02.2008 20:14
Не можах да разбера ситуацията. Какви са лъжите, сметките, ресторантите и каква е подяволите връзката с хладилника. Между другото "приятелят" ти знае ли за новото ти амплоа :)
цитирай
2. puresmile - Хипотетична ситуация и идея за е...
08.02.2008 22:05
Хипотетична ситуация и идея за експериемнт :) Всеки вижда това, което иска да види...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 179973
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031