Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2008 11:32 - На изпит като на изпит :)
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1215 Коментари: 4 Гласове:
0



Тези дни е едно слънчево, та дори и на мен, на която любимия сезон е зимата ми е приятно :) Дори мога да се похваля с достижението от взет двудневен изпит по диференциални уравнения и приложения :)
А всичко започна сънено...В четвъртък сутрин не можах да се вдигна като хората и отидох на изпит по обед, а си тръгнах към...9 вечерта :) Естествено с уговорката, че ако искам 6 на другия ден като се излюпя, пак трябва да се появя във любимото ми ФМИ и да положа чутовни усилия върху произволна теоретична задача, която един от асистентите ще извади от вълшебния си ръкав...Е, пак отидох по обед, ама то не за друго, а защото професорът обеща, че ще изпитва цял ден следващата група и нямало проблеми кога да ида. Можеше и по-късно, но не исках да се прибирам по тъмно отново :)
Задачката, хммм, не беше сложна :) Явно понякога това, че изглеждам тъпа помага :) Асистентът ми даде една задачка и реши, че дори условието не мога да си прочета, но аз след около 20-30 минути сметки и теореми с гордост заявих и на двамата асистенти, че условието им е грешно :) Последва малко съгласуване и то бе променено така, че поне да изглежда смислено...След 10 минути всичко приключи благополучно, но оставаше професорът да ми прегледа задачата и да се произнесе заслужавам ли си оценката или да си ходя...Той започна да се оплаква как вече не му разрешавали да дава задачите и видиш ли, колко лесна била тази задача - пишела се в явен вид :)...Хммм, да ама със знанията от миналата година :) Повечето от нещата, които ми помогнаха вчера помнех от миналия семестър, а по съответния предмет един "любим" за мен доцент ми постави оценка 3 :) Вътрешно го поздравявам за проявената преди няколко месеца обективност спрямо това, че съм от женски пол...
Но встрани от лошите спомени, преди седмица един друг асистент беше особено снизходителен... и настроен за компромиси. Как да кажа,... не си почувствах оценката заслужена...
И така в момента равносметката е 2:0 при изиграни 2 от 6 предмета, макар изпитите да са повече от предметите :) Общата голова разлика в момента е 12:0 :)


Тагове:   изпит,


Гласувай:
0



1. divini - :)
27.01.2008 17:31
и на 0 да осане :)))
цитирай
2. puresmile - @ divini
28.01.2008 07:04
благодаря за пожеланието, "борбата" продължава и днес :)
цитирай
3. divini - ще
28.01.2008 12:11
ги пребориш :)
цитирай
4. puresmile - не знам дали аз тях или мързелът мен ...
29.01.2008 11:36
не знам дали аз тях или мързелът мен :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180292
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930