Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2008 14:48 - За новата година и старите навици
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1690 Коментари: 4 Гласове:
0



За много години, добро утро, добър ден или вие си изберете най-подходящия поздрав за сега...Аз преживях 2007 година. Сторих го въпреки всичко и заради всичко. Може би най-накрая дойде времето за равносметка на изживяното вече, а може би е още рано заради времевата близост...
Нека опитам все пак  да погледна отново, макар да знам, че не е полезно да се заглеждам много назад. А мисля, че е полезно да погледна и в огледалото, защото нямам спомени да съм чистила грим тази сутрин преди да си легна...Напук на всички съвети аз нямам навик да го махам преди лягане. Мързи ме и толкоз. Добре, че се сетих иначе каквато съм завеяна можеше да отида с новогодишния грим на лекции утре, а само миенето на лице не помага в случая. Добре че не се размазва от водата...Не че нещо, но вече съм го правила този номер да си взема душ и да тръгна и някъде по трасето да се усетя, че грима си седи. Благославям го, че не се разваля и стои непокътнат :) А беше време, бяхме млади и имахме енергия всяка сутрин да слагаме грим и да оправяме нокти...А сега не останаха нокти за оправяне и време за гримиране.  Само мъжете станаха повече :) Картинка просто...
Мисълта беше за старата година, макар вече да мисля, че и тази остаря. Вчера като се излюпих от пухкавите завивки и прегръдки някак необяснимо реших, че ще посрещам 2009 година. Нямах претенции за другите около мен, да си посрещат каквото искат, но аз се готвех за 2009. В 21:10 решихме къде ще ходим. Не че нямаше къде или пък да сме имали много предложения - отначало бяха много, но да се бъхти път до Каварна за един концерт и после наобратно, не благодаря; всички подобни ги оборихме по този параграф и останаха само 2. Посрещнахме новата година в апартамент с още над 30 човека, повечето от които непознати :) Някои дори предполагаха нас за домакини, което ме стъписваше отначало, защото мислех, че поне са познати на домакините...Поздрави на всички и пожелания за хубава година, а като решат да посрещат 2009 да заповядат, аз чакам от вчера по обед :)
До тук забелязвам няколко неща, които трябва да си обещая занапред...Обещавам, че ще се грижа да си махам грима навреме (много важно било според някои); обещавам да съм по-търпелива и да не бързам толкова - 5 минути е нормално, но цяла година вече е съмнително; обещавам да съм по-послушна, защото съм свикнла по Коледа да идва дядо Коледа, а в новогодишната нощ дядо Мраз, но напоследък последния се ослушва и аз страдам от липса на задоволеност на консуматорските ми наклонности. Не ме разбирайте погрешно, не става думи за парцали, отвари за мазане и подобни маскарадни принадлежности. Аз и на картичка се радвам, но дядо Мраз ме забравя последните няколко години, а аз не съм съгласна.  Един малчо ми каза, че трябва да съм по-послушна и понеже децата в повечето случаи са до болка прави, мисля да опитам. Единственият проблем, който ме тревожи е, че не знам кого да слушам. Станах голяма да слушам мама, а гаджето не е оферта :) Някой ще каже да слушам себе си, но това не е много добра идея, защото на всеки въпрос имам едновременно няколко отговора и не мога да давам еднозначни отговори :) Цяла година цял факултет се бори с тази ми странност, но аз 2 сесии преживях, а проблемът си остава. Много моля за кратка пауза в усилията на хората около мен, защото идва нова сесия и този път особеностите ми могат да бъдат от полза. Така че, 1 година не ви стигна, оставете ме, и друга да ви дам пак няма да ви стигне. А и хората казват, че с какъвто се събереш, такъв ставаш - вие ще станете леко пообъркани като мен, а аз отново раста на височина и има няма след 10 години може и да ви настигна със заветните 190 см :)
След три месеца ще ставам на 21, ама аз не искам. Аз и на 20 не исках да стана, ама не ме питаха. Даже ми правеха гадни пожелания на шега, някоои от които се сбъднаха...Отсега си обещавам за новата година да не позволявам да ми се качват на главата, краката и други телесни части и да си знам моето. Е, за "домашни любимци" е позволено*. Ще се усмихвам по-често, дори и само на себе си, защото съм специална :)Пък и кой е като мен - написах програмка на език който не знам и тя тръгна без проблем - нещо, което не се случва, когато пиша на езици, които знам :)
От мен да мине, ще се усмихвам и на вас, защото сте специални. Но и вие си обещайте, че няма да оставяте недовършени идеи :)
В този ред на мисли, Мо", обещал си нешо :)
 Весела година на всички :)
-----------------------------------------------------------------------------
* Погледнете линкчето :)


Тагове:   новата,   навици,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Хммм, абе математиката си е мате...
01.01.2008 15:00
Хммм, абе математиката си е математика:)))) Не трябва да го казвам на теб :)))) Щом си посрещала 2009, след три месеца ще станеш на 22 :)))
цитирай
2. puresmile - Аз я чаках, ама тя не дойде, така че ...
01.01.2008 15:07
Аз я чаках, ама тя не дойде, така че първо на 21. Аз съм известна с това, че не мога да смятам, а само да броя :)
цитирай
3. dadide - Весела година
01.01.2008 15:12
и на теб :)
цитирай
4. анонимен - ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА!
01.01.2008 15:17
НЕКА ДА Е ЗДРАВА, ВЕСЕЛА, ЩАСТЛИВА!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180246
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930