Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2007 23:35 - Hear the silence...
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4202 Коментари: 0 Гласове:
0



Мислех да не пиша тази вечер, да не пиша преди утре вечер всъщност...
Ама така за лека нощ искам да ви дам нещо :) Днес ми е странен ден, явно умората си каза думата и вече съм крайно отпусната и гледам на нещата като страничен наблюдател :) Може и  от бананите в хладилника да е, според някои хора вече са ферментирали, а и май на такива си приличат :) Е, аз още не съм правила ракия, камо ли от банани, но ако утре си направя контролното, обещавам да разкажа как се постига ефекта :)
А сега и поводът за тазвечершното ми включване - малко музика от мен. Вярно е, че съм си обещала да не го правя, нито пък да натрапвам музикалните си предпочитания на другите, но ако искате, пробвайте:
http://www.youtube.com/watch?v=ywqwL6NciRk&feature=related
На мен ми действа отпускащо и ме навежда на едни мисли...е, мислите няма да ви ги кажа, точно сега :) Но пък може да се замислите за тишината на нощта и защо е толкова тихо или пък не е? Дали някъде звуците на нощта са по-различни и какви ли са? Дали някъде наблизо няма звуци от любов или някой плаче? А защо ли? Усмихнете му се, може да сте причината някой да се усмихне на света :)
Лека нощ...



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180159
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930