Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2007 16:06 - Ботушки...или защо хората са предубедени?
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 881 Коментари: 1 Гласове:
0



Хмммм, не че съм много подредена, но реших, че е по-лесно да си подредя шкафа с обувки, отколкото шкафа в главата :) Някои хора имат страст към пощенски марки, други към вина, трети към не знам какво още, а аз обичам обувки. Ама неееее, не просто обувки, а ботуши. Вярно е, че имам и доста други обувки, но откъм ботушките...там нямам спиране. Всяка година си купувам поне по 1 чифт ботушки и никога не успявам да износя старите. Към момента имам доста, всички ми стават, всички изглеждат добре, но на мен ми е трудно да си избирам кои да обуя. Още ходя с есенните, които си купих преди известно време. Всяка сутрин отварям шкафа и почвам да се чудя. Накрая винаги си вземам есенните, въпреки че съм оставила на удобно място още 3 други чифта...Та мисълта ми не беше за това де, ама нали не ми е подреден още шкафа в главата и ето какво се получава...
Говорих си наскоро с приятел за представите и предубежденията на хората. Преди няколко години ми бяха казали, че приличам на "улично момиче", защото нося дълбоки ботуши до над коляното...Тогава не беше така масово да се носят ботуши, а сега поне 70% от жените ходят така...Не мога да разбера хората, които съдят за мен по дрехите ми. Да, обожавам дълбоки ботуши, защото са ми удобни и ми топлят, но не обичам на токове. Не нося такива, обичам удобни неща и не се съобразявам толкова с модата...По същата причина имам сиви джинси на няколко години, ултразелени дънки и накъсани светли дънки, просто ми харесват и са ми удобни. Оприличавали са ме дори на гащат петел заради един интересен панталон и чифт чехлички, с които потропвах лятото...Да не говорим, че през зимата ходя с тънки блузки и шарени потници отдолу, а наскоро ми се смяха на потника на шарени точки. Не ми отивало на годините вече!!!! Да, на 20 съм и сигурно не ми отиват момичешките дрехи вече. Хора, опомнете се, на мен ми е удобно да се обличам така. За мен не е такъв проблем да ида в скъп магазин и да си избера елегантно поло, върху което да облека шарена приятна тениска. Ако вас това ви втрещява, не мога да ви съчувствам, на мен си ми харесва и ми е добре :)
Не ми е толкова интересно да се обличам едноцветно или както на някой му е удобно да ме гледа. Имам си мнение от бебе и се старая да го отстоявам :) Ако някой има желание да промени вкуса ми, да заповвяда, може и да е интересно :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. x2man -
28.11.2007 16:36
този данък обществено мнение, я си носи ботушките и да не ти пука;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180150
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930