Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2007 20:59 - Да си проспиш живота
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1043 Коментари: 2 Гласове:
0



Вчера ви се оплаках, че напоследък доста често се успивам. Да не си кривя душата, в последно време всеки ден ми се случва. Или не знам къде съм и спя още около час, или просто ме мързи и само се обръщам на другата страна. Резултатът е ясен - след около час тичкам волно из апартамента в опити да намеря необходимото ми, за да не приличам на непознато досега същество, което броди в ранните сутрешни часове около китните столични булеварди...Знам, че от сън псомени няма, но колкото по-големи стават задръстванията сутрин, толкова повече ми се спи и съответно по-късно ставам :)
И тази сутрин тропах по заледения тротоар с есенните си ботушки...Уф, вярно е, че си обещах да нося зимните, ако завали сняг, но така и не остана време да ги подготвя. Забавно е да се бърза с ботуши, които нямат никакво сцепление с леда, камо ли да тичаш с тях :)
Хмм, нацелих няколко минирани плочки, опръсках се доста, но не паднах, не се пребих, а и за пореден път не успях да закъснея....Е, и това се случва понякога, затова и винаги има няколко колеги, които чакат пред аудторията да се появя, за да вляза първа. Не, не са кавалери, просто на мен лекторите не ми се сърдят...
Тази сутрин шофъорът на автобуса ми предложи да отвори предната врата, за да сляза в задръстването. Чудничко, а може и да съм приличала на урунгел или да съм му скривала гледката към някое пиленце от вътрешността на автобуса. Все тая, аз нали пак не можах да закъснея :) Обаче за утре съм си подготвила грандиозен план. След като започвам от 9, мисля да стана около 8:30 и след това да се впусна из трите задръствания, в които попадам сутрин, макар и краткото разстояние, което трябва да измина...От сега си знам, че напролет колоездачите ще се увеличат поне с един в мое лице :) Така че пазете се, защото колелото е доста силно оръжие в моите ръце или крака, както предпочитате :) Обещавам да преработвам с дробовете си колкото мога повече мръсотия и да дам своя принос във филтрирането на въздуха в центъра :)
Поздрави и усмивки за всички :)



Гласувай:
0



1. x2man - хехе
28.11.2007 09:30
едва ли си приличала на урунгел на шофьора, все пак чудеса стават:)
цитирай
2. puresmile - о, аз на урунгел лесно приличам :) Но ...
28.11.2007 14:36
о, аз на урунгел лесно приличам :) Но пък тази сутрин беше друг и пак ме пусна без дори да го моля... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180169
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930