Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2007 20:18 - Видя ли, ама видя ли пухкавия сняг?
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 910 Коментари: 2 Гласове:
0



Видя ли как пада на парцали или беше твърде зает да се пазиш от локвите и другите хора в тъпканите превозни средства? Толкова е бял и пухкав, толкова чист изглежда...Голямата бяла пелена от сняг ще замени няколкодневната гъста мъгла. Ако успее да натрупа, ще покрие боклуците от парковете и няма да се вижда мизерията :) Малко дъжд да завали, а после недай Боже и сняг и градът увисна. Увисна изцяло - огромни задръствания, изнервени и нетърпеливи хора. Отврат. И понеже няма транспорт, лесно разбираш кой не се е къпал в тъпканицата....
Хора, мийте си зъбите, защото днес се отрових няколко пъти. Къпете се, помага, а и хората около вас ще спрат да бягат, Отвратително е, да се търкат в мен и после да мириша на тях. Дразня се, защото е неприемливо да липсват основни хигиенни навици, като например къпане и пране. Как да се радвам на хубавия бял снежец, след като току що съм станала потърпевша на няколко костюмирани дами, които на висок глас обясняват как "единствения начин е с лакти, няма оправия, блъскай ги, иначе няма да мърдат. Давай бе, мърдай да сляза...". Добре че и аз слизах, че поне като ме изблъскаха навън нямаше нужда да се качвам отново :)
Радвай му се, скоро или ще се стопи и боклуците пак ще се покажат, или ще стане на огромни кални преспи...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. norman - :-)
26.11.2007 22:35
ми видях го тоя сняг, амам не е достатъчен, триебва още за да е красиво.
цитирай
2. puresmile - Ами идеята на поста ми не беше бук...
26.11.2007 22:51
Ами идеята на поста ми не беше буквално за снега :)
Но да, определено трябва още иначе боклуците няма да се скрият :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180257
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930