Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2007 20:57 - Лъжа или измама
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 923 Коментари: 2 Гласове:
0



Така де, това лафче го родихме днес на лекции, защото по едно време се чувствахме като процесори, ама нямаше кой да ни покаже и върха на стека...
Кофти ситуация цял ден, а иначе съм една слънчева напук на "грипа", който ме повали предните дни и от който само се гушех из леглото и отказвах на целия свят обработка на входни и изходни потоци от данни...
В този ред на мисли (те мислите са си мои, женски и не отговарят на мъжка логика, ама за женската логика ще ви кажа по-надолу), днес обърнах много, ама много голямо внимание на нещо от любимото ми ФМИ, с което се съобразявам вече втора година - не можете да стигнете до 4 етаж без да минете през 5 :)
Така де, стоите си на третия и гледате към една вътрешна тераса, но не можете да се качите при хората горе просто така...Първо се катерите по стълбите нагоре, минавате през едни такива готини врати и тук се появява едно квадратно помещение с 4 абсолютно еднакви избора :) Ако не се върнете назад, а изберете ляво, ще отидете към стълбище надолу и "О, чудо!", вие се озовавате на четвъртия етаж :) Нека ви успокоя, колкото и да се разхождате по 4 етаж, в един момент пред вас ще се изпречи едно стълбище нагоре и ще сте принудени да се качите на 5 етаж, а след малка разходка там, ще ви се наложи да слезете надолу и така няколко пъти :) Е, това не е страната на чудесата, а просто опит да се усвои максимално пространство :)
В смях и закачки, както се казва, обсъждахме инженерните приумици на хората и стигнахме до въпроса за женската и мъжката логика...Аз се опитах да обясня гледната си точка, но мъжката част от компанията ме заклейми и каза, че обяснението ми не било обосновано...
Почти ежедневно се сблъсквам с проблема, че мъжкото ми обкръжение твърди, че съм неразбираема или нелогична. Драги господа, следващите няколко реда ще са кратко обяснение относно моето и на някои от моите себеподобни поведение. Казвам някои, защото не може всички да бъдем охарактеризирани толкова общо.
 И така, първата стъпка ни е база, защото от следващите думи, някой може да реши за пореден път, че жените не са хора. Много жени сами не се разбират - не е нужно, защото иначе нямаше да е интересно. Мъжете в общата си част разсъждават линейно - от това следва онова и т.н. в линейни вериги и точно определени ключове за определени решения. Нормално е, хората са доказали с опита си, че трудно работят с нелинейни модели, даже май и не могат. Затова се опитваме да сведем всичко до линейни модели, които да решим конвенционално. И тук ето ви предположение -жените не мислят линейно :)Нещо повече, поведението им в много малко случаи може да се сведе до линейно подобие на нечие друго и следователно изначално може да се предполага, че опитите ви да разберете защо така, а не иначе са обречени на безрезултатност :)
Не се чувствайте безпомощни, няма смисъл да разбирате жените, няма да ви хареса после. Просто се забавлявайте и не приемайте написаното по-горе твърде сериозно. Подарявам по една усмивка на всеки, който може да се усмихне на редовете по-горе без лоши чувства :)


Тагове:   лъжа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svetlan - Сладур, пък си бил и убав, мерси за у, ...
01.11.2007 15:25
Сладур, пък си бил и убав, мерси за у,смивката
цитирай
2. puresmile - Аз съм си нахилена, нио че катеря ...
04.11.2007 23:33
Аз съм си нахилена, нио че катеря стълбите между 3 и 5 етаж всеки ден :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180281
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930