Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2007 13:58 - Да се запишеш на работа...
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 663 Коментари: 0 Гласове:
0



Днес ми е едно такова прекалено екзалтирано...някак много ми дойде съня :)
Сутринта си говорих с един от най-малките ми братовчеди, който покрай учителската стачка бездейства на максимум. Та малкия, който вече е на 9  и се оплаква наляво и дясно, че бил сам и нямал много братовчеди и аз съм виновника за това, защото вече съм била възрастна (за справка на 20 съм и не съм на "ти" с децата...), преди време сподели гениалното си прозрение относно работната сила като икономически фактор...
Държа да отбележа, че колкото и неефективна да изглежда отстрани, колкото и проблематична, наивна и идиотска да е тази теория, струва си да се погледне през неговите тогава 7-годишни очи :) Ще се опитам да я пресъздам по спомен максимално близо до неговото изразяване...

"...Ами мама ще се запише на работа другия месец и ще работи, докато не спечели достатъчно пари. После ще се отпише, а когато ги изхарчи, ще се запише отново да работи..."

Забележете как чрез цикличност той би решил проблема с недостатъчното работни места, както и този с недостатъчната мотивираност за работа...
Пожелавам на всички да виждат света така чисто, както малкия тогава Кики...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 179954
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031