Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2007 23:34 - "Не си кокошка, пиленце"...
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1099 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 25.09.2007 00:16


Боже, как му се отдава на любимото да прави гафове :) Ама едни такива симпатични...понякога и не толкова.
Признавам си, ревнива съм, но в нормални граници :) Не се сърдя, че заглежда, не правя проблеми да излиза с когото си иска и да си чати, ако ще...
Да, обаче моето мило, което си позволява да ме нарича с твърде странни за околните имена, тази вечер ме хвърли в оркестъра...Загледа се така хубаво, приплакна очи и възкликна "............, пиле" (тези многото точки значат, че не обърнах внимание какво говореше на "дамата" от екрана :Р) И моите сензори или както там щете ги наричайте устройства се разпищяха и разсветкаха...Защо той ще я нарича "пиле"? И понеже аз с лека шега, която той не усети му потърсих "отговорност", той милият се опита да замаже положението и ми каза "Не е пиле, кокошка е, а ти си принцеса". Естествено моята реакция "Да, очевидно на кокошките" :)
"Не си кокошка, пиленце"...Да, сега съм само пиленце, но знае ли човек, след няколко години може и на кокошка да стана :)
Поздрави на всички, които приемат всеки подобен спор с половинката на шега. За останалите - Take it easy :)


Тагове:   кокошка,


Гласувай:
0



1. viovioi - :))
25.09.2007 12:46
Да шегичка разбира се:)) Но защо се наричаме и по този начин олицетворяваме с животи се питам понякога. И в двата случая.И за нежност и за нагрубяване също.Смешно е.Цялата фауна и дома.Той: мише,крокодил ,магаре ,слон ,говедо тя: бубе,пиле,свиня ,кокошка,пуйка. А? Абе чудна работа е това...
цитирай
2. puresmile - един познат беше предложил да се ...
25.09.2007 12:55
един познат беше предложил да се ориентираме към семежство лучета, кози, овце и подобни...
цитирай
3. svetlan - Няма страшно, даже и кокошка да с...
25.09.2007 14:38
Няма страшно, даже и кокошка да станеш. За утеха да знаеш, че най-нещастното същество на света е жената на дивото прасе. Хем свиня, хем дива! Пу, пу, да не дава господ! хихих
цитирай
4. puresmile - леле, това наистина ми хареса като ...
25.09.2007 14:43
леле, това наистина ми хареса като изказване :)
цитирай
5. gamina - хахха
26.09.2007 14:29
спокойно... аз минах през прасчовци и какви ли не не особено приятни животински сравнения... все в опит да се замаже някое гафче ;) Веднъж даже докато се опитваше да ми каже че съм абсолютна невротичка (което си е много вярно) изтърси че съм била: "Шиз...ааа...невротичка" - та и шизофрения ми добави без да знам... забавно е като цяло, но понякога ми идват в повече тия гафчета ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180304
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930