Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2007 23:03 - I Don't Like Mondays...
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1255 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 20.09.2007 23:22


Да, знам, че вече е четвъртък и не, определено нямам проблеми с календара :)
Всъщност всичко започна в понеделник...на една опашка, а те бяха 2 и после се наложи да се редя на още и още...
В 11:00 вече бях във великото ФМИ. За хората, които не знаят какво е, това е Факултета по Математика и Информатика на СУ "св. Климент Охридски"...Та нали ще се записваме за новата година...първата опашка мина бързо и дойде ред на втората, точно пред вратата на Харизанова - това митично същество, което всички учили в последните 20 години във ФМИ познават...Опашката вървеше бързо и тъкмо щяхме да докажем, че безкрайността не е толкова страшна, но не било. В 11:55 влязох в кабинета и чух само "Вече е 12 часа". Отговорих само "Да дойда отново в 13:30?" и получих "Ами тогава отново ще приемаме"...Нямаше какво да споря, излязох. Макар по-рано, тя имаше право на почивка. Това, което ме потресе бе, че бяхме точно 5 човека, а това й отнемаше не повече от 3-4 минути...Е, ние чакахме. Бяхме нагли и стояхме пред кабинета и чакахме. Тук обаче понятията ми се размиват...
Нямам против администрацията да почива дълго, приемам натовареността им. Но щом аз уважавам тяхното време и чакам, не е ли нормално да изисквам същото? Аз приех нейната почивка да започне в 11:55, но защо трябваше да приключва в 13:42 вместо в 13:30...Защо тя не уважи тези 12 минути от времето ми, които после ми костваха нерви и други 3 допълнителни часа....
Винаги се опитвам да съм любезна и да изтърпя всякакви подобни наглости с непознати без да се обременявам, но не мисля, че е нормално да се отнесат така с мен. Нямаше да ми е толкова гадно, ако от усойния коридор на ФМИ не лепнах настинка, която влача вече 3 дни и която ми носи само неприятни секрети...
Заглавието ми идва от една песен...а името на песента от престрелка, при която загиват няколко възрастни, а няколко деца са ранени. Момичето, което стреля, по-късно казва единствено "I don"t like Mondays"...Чудя се какво би било моето обяснение ако посегна на Харизанова...
Аз си знам, че не посягам на хора, дори не им повишавам тон...Защо хората уважават тези, които се държат брутално и нагло с тях и успяват да им вземат страха? Защо издевателстват над мен, само защото не искам да се карам и предпочитам да изчакам или само защото не ги ръгам в автобуса, трябва да ми натрошат ребрата...Е, това е историята от вчера, т.е. сряда. Не искам да си развалям понеделника със сряда...


Тагове:   Like,   Mondays,


Гласувай:
0



1. анонимен - I Don't Like Mondays either
07.11.2007 00:31
Ами, какво да ти кажа, много пъти съм бил в сходни ситуации, като тези, които описваш и съм убеден, че не само аз, но и още много хора знаят каккво е да се бориш с българската администрация... А прочетох този постинг, защото си мислех, че може да има нещо общо с една песен на любимата ми група, а именно Bon Jovi - I Don't Like Mondays (album: One Wild Night) :)
цитирай
2. bounty - Ей, не се бях логнал
07.11.2007 00:33
Не искам коментарите ми да излизат с "анонимен", не крия самоличността си...
цитирай
3. puresmile - извинявай, че съм те подлъгала :...
07.11.2007 00:36
извинявай, че съм те подлъгала :)
Преживях го този момент, сега се опитвам да докажа, че дните от седмицата пермутират...по-лесно ми е да не ги следя така :)
цитирай
4. bounty - Ахааа...
07.11.2007 00:41
Значи ти твърдиш, че дните пермутират, ясно :) Това вероятно ще е най-новата научна Теорема :) Успех!
цитирай
5. puresmile - ами мисля да не е теорема, не ми се ...
07.11.2007 00:41
ами мисля да не е теорема, не ми се доказва :)
цитирай
6. bounty - Ааа, извинявай просто каза одеве ...
07.11.2007 00:55
Ааа, извинявай просто каза одеве "сега се опитвам да докажа, че дните от седмицата пермутират" и затова... а сега виакш "не ми се доказва"... Хъх, разбирам те, и на вас от ФМИ не ви е никак лесно със сигурност, още повече от наблюденията, които имам аз върху твои колежки, и така :) затова не ти се доказва вероятно... Иначе досега четох темите за изневярата, но не мисля, че има какво да кажа - никога не съм бил от която и да е страна и никога не искам да бъда, това е. От мен, лека нощ, че стана леко късно :)
цитирай
7. puresmile - Ами не знам, аз в моята група имам ...
07.11.2007 07:40
Ами не знам, аз в моята група имам вече май само 1 колежка....къде ги видя толкова много :)
А иначе не ми е трудно много във ФМИ, но пък ни научиха да сме мързеливи, та затова не ми се и доказва :) Ама от скука някой път мога и да го докажа - това вече ще е лошо :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180296
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930