Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2007 13:12 - За спомените или колко е важно да ти е топло
Автор: puresmile Категория: Лични дневници   
Прочетен: 936 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 10.09.2007 13:15


image

Да, това е нещото, с което се прибрахме. Не знам как, не помня много от пътуването. Ходихме в Копривщица - това го помня. Все пак 4 дни са си маса време, особено ако искаш да се разделиш с част от данните от краткотрайната си памет.
Всъщност аз нямам много спомени от периода 6-9 септември. Някак бледи са, а аз по принцип и без принцип си помня. Помня поредици от цифри, дати и факти, но сега не е така. Събитието с най-висок приоритет за спомен в съзнанието ми е, че се сдобих с ръкавички. Явно е важно. И как не, предвид сухият студ преминаващ през меките ми тъкани, които вече не са толкова  меки... Знам, че според Дъглас Адамс хавлията е по-важна, но той сигурно не е бил в Копривщица в събота.

 
image                                              
Моето мило каза единствено "
Хайде, писанка, влез и питай за ръкавици, да ти се посмеят". Явно фактът, че е все още септември го топлеше и закриляше от гадния и студен вятър. Е, аз влязох в магазинче за сувенири и излязох със ръкавички :) За любопитните мога да кажа, че имаше и шапки...
И въпреки не много дебелите ми дрехи, ръкавичките ми пазеха топло на ръцете. Вярно, хората ме гледаха някак странно, а някои дори ми казваха няколко думи - стативът за фотоапарата в калъф им приличаше повече на пушка. Но те нямаха моите сиви пухкави и топли ръкавички :)
Влакът беше гаден - нямаше купета и успях да се зпаозная с личните драми на всички. Добре, че и без това почти нищо не помня...



Гласувай:
0



1. viovioi - добре си направила..
10.09.2007 16:14
наистина си беше един нечовешки студ тези дни...Поздрави за разказчето))
цитирай
2. inti - ---
11.09.2007 10:38
Хехе! Готина историйка :-)

Честити ръкавички и много да ти топлят спомените ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: puresmile
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180289
Постинги: 62
Коментари: 258
Гласове: 2912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930